2009. szeptember 27., vasárnap

21-22.nap: Kirándulás Xcaret-be és továbbutazás

Péntek volt az utolsó teljes napunk Mexikóban, ezért úgy dönöttünk, hogy hasznosan töltjük és egy kirándulásra mentünk XCaret-be. XCaret egy csodálatok ecopark, állatokkal, növényekkel, Karib Tengerrel és egyéb szórakozási lehetőségekkel.
20 perc késéssel meg is érkezett értünk a busz, ami nagyjából 40 perc alatt szállított minket ebbe a csodálatos parkba.
A park területe tele van szebbnél szebb állatokkal:

A parkban a járdák olyanok, mintha egy dzsungelben mászkálna az ember: mindenütt sziklák,növények és állatok:

A "dzsungelből" kiérve a homos tengerpart fogadott, ahol úszógumikban lehetett lebgni a vízen:

Kicsit továbbsétálva eljutottunk egy maja temetőig, itt egyértelműen látszik, hogy itt csak a gazdagok temetkezhetnek:

Innen eljutottunk, a park folyójáig, amin búvárkodva úszhattunk végig:

A folyón végigúszva ismét a tengernél kötöttünk ki, ahol megnézhettük, hogy más híres helyek a világban merre és milyen messze vannak:

Majd megint kicsit a paradicsomban érezhettük magunkat: függesztett ágyban pihenhettünk és az Karib tengerben lévő "medencékben" fürödhettünk:

Ezután megláttuk a park madár lakta részét, ahol a legszebb madárral találkoztam életemben:

A napot egy mexikói est zárta. Kicsit már mint az előző esti. Más és jobb.
Sokkal több szereplő, látványosabb program, 2 felvonás.

Az első felvonásban a maják történetét és szokásait mutatták be.

Maja sportok: csípőfozi, tűzlabda:

Mexikó meghódítása:

A második részben pedig mindenféle mexikói táncot mutattak be.

Ezzel a programmal búcsúztunk Xcaret-től és egyben Mexikótól.

Szombat reggel, fél 9-kor indultunk a reptérre. Mexicana légitársasággal először Mexico City-be, majd innen Las Vegasba utaztunk.
Az időeltolódás és az amerikai vámellenőrzések miatt, este 7-re értünk a szállásunkra, ami a Tahiti Village nevet viseli és a Las Vegas-i Strip déli részén van. Az ablakunkból látjuk a világhírű kaszinókat és szállodákat. Holnap ezeket indulunk felfedezni.

Gratulálok azoknak, akik Las Vegasra tippeltek. Los Angeles most azért marad ki, mert 3 éve Floridában az összes Disney parkot végig jártuk és most inkább a kaszinók világát szeretnénk kipróbálni.

Holnap majd ezekkel jövök.

Szép vasárnapot Mindenkinek:

Osli írta...

Fú, micsoda búcsú volt. Imádom a képeket is, amiket most hoztál nekünk. Az a rengeteg csodaszép színes állat! És a kirándulásotok is szuper lehetett, az estéről nem is szólva. Nagyon várom a kaszinós bejegyzésed is, remélem nyertek is majd valamit ;)

Rucola Designs írta...

Ez megint átkozott jó nap volt! :) Köszi a szuper állatfotókat! :)) Aztán nem eljátszani az összes scrapbookravalót! :D

Timcso írta...

Tudtam, tudtam!! Nagyon jó szórakozást kívánok Nektek, meglátjátok milyen fantasztikus hely! Én alig akartam hazajönni és azóta is visszavágyom! Én a Riviéra Hotelben laktam, mivel a dartsszövetség fizette és azt hiszem ez még az olcsóbb szállodákhoz tartozik. Nagyon kíváncsian várom a beszámolótokat!:)

Csodásak a fotók, gyönyörű helyen jártatok! Mennyi szépséges állat!..és a mexikói est sem lehetett kutya!!:)

Unknown írta...

Igazán klassz zárása volt a Mexikói kalandotoknak :) Mivel LA-be nem mentek, akkor mégis csak Petinek lett igaza, Ő Las Vegasra tippelt :)) Már nagyon várom a képes beszámolókat :))

Secima írta...

Hú, ez a nap is az egyik kedvencem. :) Az állatkák és az este szuper lehetett. Érdekes ez a csípőfoci és tűzlabda. Nem is láttam még ilyet. Köszi.

Budaházi Brigitta írta...

Csodás ez a park, imádom az ilyet. Spanyolo.ban is voltam ilyenben. Na jó, hasonlóban. A temető elég durva... ízlések és kultúrák különbözősége. A videókért köszönet, én nagyon szeretem nézni az ilyen turistáknak szánt esti kultúrprogramokat. :D