2009. szeptember 12., szombat

7.nap: Washington --> Philadelphia --> New York

A mai napon sajnos egész nap esett az eső. Mi az, hogy esett? Szakadt. Reggel 8 órakor elhagyuk Washinton D.C.-t. Nagyjából 2 óra buszozás után megérkeztünk Philadelphiába, ahol az eső miatt a legtöbb dolgot csak a buszról néztük meg. Azért néhány helyen muszáj volt leszállnunk. A Művészeti Múzeumnál van egy híres lépcső. Rocky Balboa ezeken a lépcsőkön edzett. És ez a városnak annyira tetszett, hogy a múzeum mellett egy szobrot is emeltek Rocky tiszteletére :)

Rocky Balboa és Mi

Innen bementünk Philadelphia belvárosába és megnéztük a Szabadság harangját, amely az amerikai szabadság szimbóluma

Ne röhögjetek a hajamon. Még ebben az esőkabátban is sz.rrá áztam

Sajnos a "kedves" idegenvezetőnk zseniális szervezése miatt a Függetlenségi Nyilatkozat csarnokába már nem volt időnk bemenni, mert neki ebédelnie kellett. Grrrr... (nem is kapott borravalót)

Ebéd után tovább indultunk New York felé. A következő 7 napunkat itt fogjuk eltölteni. Remélem ez az idő elég lesz a Nagy Alma felfesezésére. Szerencsére az időjósok holnaptól már nem mondanak esőt, sőt vasárnaptól még a nyári 25-30 fok is visszatér. Így legyen :)
Ma este még egy átmeneti szállásunk van, mert a tényleges szállodánkat csak holnaptól foglalhatjuk el. Mondjuk itt is szerencsénk volt, mert a szálloda egyes részeit felújítják, ezért a közös fürdőszobás középkategóriás szoba helyett megkaptuk a sajátfürdős, dupla franciaágyas felújított szobát :)

a ma esti szállásunk - a legfontosabb a TV :)

Ma már nem megyünk sehova. Kipihenjük az elmúlt 5 nap 2000 km-es buszozását és holnaptól: Vigyázz, New York, Megérkeztünk :)

Ölelek Mindenkit:

Christine írta...

Remelem visszater a jo ido es mindent meg fogtok tudni nezni amit csak szeretnetek! Szorkolok erte! :-))

Ányi írta...

Woowww, egy teljes hét? És pont most, szept 11. után.... tegnap két műsort is megnéztem a tv-ben erről, kb egy év alatt nem néztem ennyit tv-t, mint tegnap. Látom, Ari még mindig imádja :-)
Tök jó, hogy így jártatok a szállodával :-)

Unknown írta...

Ciao! Ez így is jó átlag 8 napból 1 esős. Legalább frissek maradtok. Nos katonák! Ruhát lecserélni, és rögvest ki a harcszíntérre! ;)

Ezek az amerikaiak pedig mindig megmosolyogtatnak (annyira naivak és 1xerűek!...Rocky szobor. Hah! Beszarok! :D)

Sok napsütést a továbbiakban!

üdv. Erv

Osli írta...

Naná, hogy sz.rrá áztál, ha soha nincs rajtad a pakucni :)
Pihizzetek, hogy újult erővel tehessétek magatokévá a Nagy Almát! :)

Unknown írta...

Szuper, hogy újra New Yorkba mentek, egy teljes hétre :) a barátnőmék holnap indulnak oda, 2 hétre pihenni :) Az esőfelhők pedig csak elmennek, és jó kis kirándulós időtök lesz :)

Rucola Designs írta...

Hát szerintem nagyon cuki az esőkabátod, de holnaptól tuti nem lesz rá szükség!!! Ha zuhog, legjobb a múzeum! Csókoltatom a Big Apple-t, fedezzétek fel alaposan! :)