2009. szeptember 7., hétfő

New York 2.nap

A mai napot gyalogos városnéssel töltöttük. A Starbucks Caffee-ban reggeliztünk majd nyakunkba vettük a város, hogy megnézzük milyen is New York napsütésben.

Először a Hudson folyó partjn indultunk el. Nagyon szépen kiépített a folyópart, végis sétány, bicikliút, kutyafuttató és az egész megfűszerezve (főként) védett növényekkel.

Nagyjából 20 utcányi folyópart után bekanyarodtunk a "város" felé. Az 51.utcán felbattyogva jutottunk el a Rockefeller Centerig, amelynek 69.emeleti kilátójából szinte egész Manhattant beláttuk. A Rockefeller Center 19 épülete egy gyönyörű környék tele sülyestett és magasított kertekkel valamint szökőkúttal.

Háttérben az Empire State Building

Az Atlas szoborral

Idefele jövet már gyanús volt a sok brazil pólós emberke, s mint kiderült nem véletlenül. Valamiféle brazil fesztivál volt. Igazából számomra nem derült ki mit ünnepeltek, de valami 25.évforduló volt mindenfelé kiírva (persze spanyolul). A több ezres tömegből kiverekedve elindultunk tovább dél felé. Utunk során szeme találtuk magunkat New York legnagyobb áruházával a Macy's-zel. Tényleg hatalmas és persze itt sem látszódott a nagy gazdasági világválság hatása, mindenki csak vásárolt és vásárolt. Az egyik cipőboltban kiszúrtam egy cipőt, ami meg kell, hogy mutassak. Eldobtam az agyam:

Igen, az egy valódi régi magyar 2 Ft-os a cipőn :)

Ami még nagyon érdekes New Yorkban az a taxik mennyisége: 10 autóból 8 taxi. Szinte mindenki taxival jár.

Mivel az ebéd kimaradt 5 óra körül muszáj volt ennünk valamit. Választhattunk a hamburger és a pizza közül. Kiváncsi voltam milyen az amerikai pizza, így az ebédem és a vacsorám egyben egy szelet pizza volt. Tovább jöttünk, immár észak felé. Megcsodáltuk a Madison Square Gardent, majd eljutottunk a Columbur Circusra. Itt kezdődik a Central Park. Igaz, hogy már alig álltunk a lábunkon, de csak bementünk és egy másfél órát még elszédelgtünk itt is.

A Central Park tavánál (háttérben az épület ahol a Szellemirtók játszódik)

Illetve annál a szökőkútnák, ahol a Jóbarátok főcímét forgatták :)

Innen már muszáj volt visszajönnünk a szállodába, mert nagyon készek voltunk és úgy döntötünk, hogy lepiehnünk, mert reggel hosszú útra indulunk. Ha érdekel hová, gyertek vissza holnap is.
Vigyázzatok magatokra.
Üdv Mindenkinek

U.I: Az utazóknak jó utat, a dolgozóknak szép hetet, az óvódás gyermekes anyukáknak pedig kitartást :)

csuti írta...

Annyira kíváncsi vagyok hova fogtok menni! Mindenképpen visszajövök. Ja, és olyan jó kis helyeken jártok:-)

Christine írta...

En is ugy varom mindig az ujabb bejegyzeseket mint a kisgyerek az esti meset.:-)) Ha tehetitek a Niagarat mindenkepp nezzetek meg. Igaz a masik oldalrol szebben fest.:-)

altalena írta...

Hű mennyit vándoroltatok tegnap! Gyönyörű helyeken jártatok, olyan jó látni ezeket ahova, valószínű én soha nem jutok el:D Van valami oka, hogy egyforma a pólótok?:D Este jövök, az újabb fejleményekért:)))))

eagleszem írta...

Én is, én is akarok! Itt szürcsölöm a tejeskávém a Starbucks-os csészémből. Hozzám 2 hét műlva érkezik "Amerika". Azaz, a sógornőm Dallasból.

Merika írta...

Igazi világjáró vagy, nem is tudtam hová készülsz! Mindenképp jövök és olvasom a beszámolót, bevalom irigy vagyok, imádok utazni.Várom a többi írásod!!!!

Timcso írta...

Én is kíváncsi vagyok nagyon! Jövök is mindig olvasgatni! ...még tippem is van, hogy hova mentek, de majd kiderül, hogy jól gondolom-e!!! További jó utazást kívánok Nektek!!!:)

Judit írta...

Nektek pedig jó szórakozást! Írj, fényképezz, imádom a beszámolóidat!!!

Osli írta...

Azt azért leírhattad volna még, hogy milyen volt a pizza ;)
Szuper volt olvasni a beszámolót, azt is, ahogy leírod mit hol láthattunk már (a szökőkút, meg a szellemírtós épület)
Alig várom már a következő jelentkezésed! :)

Secima írta...

Milyen jól egymáshoz öltöztetek. Nagyon jól néztek ki a fotókon.
Érdekes volt a 2 Ft-os a szandin. Hogy mik vannak? Persze minden más érdekes volt. Írjál gyakran és sokat.
További jó utat!

Rucola Designs írta...

Iszom a szavaid, mint te a Starbucks kávét (állítólag csúcsjók ott a sütik)! Várom a folytatást, puszi! :)

Linsey írta...

Wow, micsoda utazás, már eddig is!:)Várom nagyon hová mentek tovább!Szuper a sok kép, méég, méég!

Janka írta...

Tyűha! Eldobom az agyam! Ti aztán nagy világutazók vagytok! Várom a bejegyzéseidet ;)

Unknown írta...

Hű, ma is igazán klassz helyeken jártatok :)) tetszik az egyen-pólótok ;)

icka írta...

Nem semmi! Ez aztán A Nagy Utazás! Várjuk a folytatást!

Budaházi Brigitta írta...

Lacee, már tegnap olvastalak, csak nem írtam még! Imádom a helyeket nézni a Ti szemeiteken keresztül! Csudajó program nekünk is naponta benézni és olvasni merre jártok. Veletek örülök, mintha én is ott lennék! Érezzétek jól magatokat!