2009. szeptember 25., péntek

20.nap Cancun, Mexikó

Bocsi, hogy nem a reggeli kávé mellé szolgáltattam az előző napi élményeinket, de majd lejjebb elárulom, hogy miért :)Tegnap megbeszéltük Arival, hogy ma megint bebuszozuk Cancunba, mert igazából még nem sokat láttunk belőle. Ennek a procedúrája: 5 perc gyalog a recepcióig, itt kérünk egy minibuszt a főkapuig, 5 perc buszozás odáig, főkapunál megvárjuk a "menetrend szerinti" kisbuszt, ami Cancunba megy, kb 30 perc buszozás Cancun központjáig.

Itt éppen a recepciónál várjuk a főkapuig szállító kisbuszt

Mivel rájöttünk, hogy Cancun központjában igazából semmi látni való nincs, vagy legalábbis a térképek szerint tuti nincs, ezért kitaláltuk, hogy buszozzunk még pár percet a hotel zónáig. Itt már egy kicsit jobban hasonlított a hely arra, ami egy túristának kell: éttermek, bárok, diszkók, boltok, de igazi látni való itt sem volt.

Az egyik kocsma előtt csontvázak mellé kuporodtunk le


Majd találkoztunk a Maszk-kal is




Ebédelni beültünk a már Floridából és Kanadából általunk jól ismert Rainforest Café-ba. Imádom ezt a helyet. Nagyon finom a kajájuk és tényleg egy esőerdőben ehet az ember

Ez étteremből (ami egy plázában volt) kilépve, megpillantottam valamit, valamit, aminek a színétől kész voltam. Nem már mint a Karib-Tenger. Még türkizesebb volt mint eddig bárhol itt Mexikóban. Csak néztem és nem tértem magamhoz. És persze most nem volt nálunk fürdőruha.

Azért én csak belementem :)




Ezek a képek már 80%-ban visszaadják azt a színt, amit láttunk.



Délután 5 körül értünk vissza a szállodába. Ma estére volt egy befizetett programunk: Fiesta Mexicana. Egy nagyjából 4 órás vacsorával egybekötött mexikói est: zenészekkel, lasszózással, néptáncosokkal, mexikói humoristával és közös tánccal. Jól éreztük magunkat. Végig kóstoltuk a mexikói konyha ízeit. Sok kajáról szerintem jobb nem tudni, hogy milyen állatból van. De ízre egész finomak voltak.
A program végén Arit megtáncotatta egy igazi mexikói táncos. Nagyon élvezte, mert Ő is imád táncolni. Erről videó készült csak, de még nem tudtam feltölteni, de ami késik nem múlik :)

Néhány fotó az estéről:














10 óra után lett vége a programnak és az internet szalon már nem működött annyi ideig, hogy megírhassam rendesen a bejegyzést.
Ma egy egész napos kirándulásra megyünk, ahonnan késő este fogunk visszaérni és holnap (szombaton) reggel 8,30-kor indulunk ki a reptérre. Sajnos ez a paradicsomi egy hét is eltelt. Innen repülünk tovább. A célpontról annyit, hogy még 2 időzónával nyugatabbra megyünk és már -9 óra lesz az eltérés otthonhoz képest. Eddig voltunk látnivalós helyen, voltunk pihenős, napozós helyen, most pedig megyünk egy olyan helyre, ahol szórakozni fogunk. Ennyiből már mindenki kitalhátta, hogy a következő uticélunk: ... :) Többet nem árulok el.
Otthoni idő szerint vasárnap reggelre tervezem a következő bejegyzést, immár a szórakozás fővárosából.
Köszi, hogy most is velünk tartatok
Üdv

10 megjegyzés:

Timcso írta...

Na szerintem én erre a helyre gondoltam!! Ha igen, akkor nagyon-nagyon fogok irigykedni:), mert én is jártam ott és nagyon szeretnék eljutni mégegyszer!! Olyan élményben és látnivalóban lesz részetek, hogy csak na!!!!:))) További jó pihenést kívánok Nektek!

Christine írta...

Hat szorakozas fovarosa cimszo alatt nekem csak egy varos szerepel. L.A.
Kivancsi vagyok oda mentek e. :-))

Unknown írta...

A videó nagyon tetszett :) A kövi úticélotok pedig remélem LA lesz. NY után ez a második-szerelem-városom :)) na, én akkor fogok sárgulni ;) alig várom, hogy legközelebb írjatok :) UI.: Aranyos volt, ahogy Ari integetett a tengerparton :) Jó pihenést, szórakozást, kirándulást Nektek!

Linsey írta...

Ez az egy tippem, amiben biztos vagyok ezidáig, ha szórakozás, akkor csak LA lehet:)) Hű, hát előre irigykedek:) Jó szórakozást és egy kalappal...:)

icka írta...

Úristen tíz év sem lesz elég, hogy ezt a sok csodás fotót scrap oldalakba rakd! Tényleg csodás a tenger, még így fotókon keresztül is!

altalena írta...

Ez a videóóó... olyan édesek vagytok rajta! Ahogy integettetek... legközelebb üzenj is valamit nekünk:D

Várom a vasárnapot:D

Budaházi Brigitta írta...

Nekem meg Vegas jutott eszembe... de mondjuk az LA-től csak egy köpésnyire van... ;)
Ó, a tengeri képek és videók nagyon megfogtak!!!! Ez most nagyon kellett, köszi! Édik vagytok, ahogy integettek, de jó volt látni élőben is!
Az este is fantasztikus lehetett. Én nagyon szeretem az ilyesmit. A lasszós fickó nagy szám lehetett, meg azok a dinnye lányok, meg a szambás néni! :) Ari sem félénken ropja, nagyon jó hangulat lehetett!
Várjuk a kirándulásról készült beszámolót, és jó utat kívánok szombatra! Viva las Vegas...!

Rucola Designs írta...

Aszta, micsoda Fieszta! :D Bírom, hogy ennyire tudtok élni! És asszem Giginek lesz igaza! :) Üdvözlöm Grissomot!

Ányi írta...

Jó szórakoza'st! :-)

Osli írta...

Szuper estétek lehetett! Engem is a lasszós és a dinnyés fotók fogtak meg leginkább. A tippem nekem is a kaszinók fővárosa, de ha nem is az, remélem jól fogtok szórakozni. :)