2009. június 19., péntek

"Jól jártam" tegnap

Képzeljétek el, tegnap apával kimentünk a strandra Mórahalomra, hogy a tengerpart előtt felszedjek egy kis színt. Hát sikerült :( Úgy leégtem, hogy egész éjjel alig birtam a hátamra feküdni és minden mozdulatra felébredtem. Mondom magamnak: "Ügyes vagy, másfél nappal nyaralás előtt, "jó" döntés volt strandra menni." Maradnom kellett volna a szolinál, de már annyira nap meg víz lázban égek, hogy kényszert éreztem a strandra menésre.
No de sebaj. Éljen a pozitív hozzáállás: legalább a tengerparton már nem éghetek le és jöhet a barnaság :) Még 17 óra és elindulunk.
Addig még kell pár cuccot szereznem: először is kunát kell váltanom. Tudja esetleg valaki, hogy a horvát autópályadíjat lehet-e €-ban fizetni? Miért is ne hagytam volna ezt is az utolsó napra? :) Hát igen, ez vagyok én. De tudom, hogy a nyaralás nagyon jól fog sikerülni.
Abban bízom, hogy lesz némi internet a szállás környékén (de az lenne a legjobb, ha a tengerparton is lenne) és tudnék napi szinten élménybeszámolóval jönni.
Mindenkinek jó hetet, sok scrap-pet, hideg sört és legalább annyi élményt kívánok, amennyit én szerzek a következő 1 hétben.

Üdv mindenkinek:

Nincsenek megjegyzések: