2009. június 25., csütörtök

Horvátország: 5.nap - szerda

Végre egy nap amikor szinte egész nap verõ fényes napsütés, semmi felhõ, semmi esõ. Egész nap a napon voltunk. Muszáj volt. Színt kellett szereznünk :) Sikerült is. Ari jól leégett, én meg eljutottam a hámlási idõszakhoz, a hátam úgy néz ki mint egy világtérkép, ami már rongyolódik :) De legalább élveztük a napsütést, fürödtünk és pihentünk.



A medence és a tenger is nagyon jó hõmérsékletû volt. A parton látszódott a jó idõ: annyian voltak kint és a vízben, mint az eddigi 4 nap alatt összesen



Délután íjászkodtunk, sétáltunk, kimentünk a kikötõbe, hogy lefoglaljuk a pénteki hajóutat. Sikerült is. :) Este még megnéztük a szálloda animátorai által elõadott Ciribiribela címû zenés-táncos elõadást. A lányoknak nem nagyon tetszett, de nekem egészen bejött (no nem a kis francia animátor lány miatt - nekem tetszett a horvát zene).
A mai beszámoló rövidebbre sikerült, mivel túl sok minden nem történt, de a következõ már biztos izgalmasabb lesz. Átmegyünk a szárazföldre, de a többit még nem lövöm le.

Üdv mindenkinek:

2 megjegyzés:

Kriszta (hozak) írta...

Köszi az eddigi beszámolókat (csak most jutottam el, hogy elolvassam a nyaralási élményeiteket).Majd hozzatok haza némi napfényt mert mostanság nem mi vagyunk "a napfény városa".
Hasonló napfényes napokat, mint ez a mai"

Rucola Designs írta...

Ez tényleg jó 5let! Instant tengeri levegőt és napfényt kééérünk! :D