2009. június 24., szerda

Horvátország: 4.nap - kedd

Csak hogy egy kicsit nekem is jó legyen: Fél 9 van. Sehol egy felhõ, ezerrel süt a nap. Kint ülök a tengerparton a laptopommal és szívom magamba a napenergiát :) úgy döntöttem itt írom le a tegnapi nap eseményeit.
Reggel félig felhõs éggel elindultunk a partra. A gondnok srác megemlítette, hogy menjünk kicsit odébb a parton, mert ott ingyen vannak a napágyak, van pingpong, minigolf és a tengerpart aprókavicsos a víz pedig homokos. Na ez királyság, nekünk is jár egy tökéletes nap a nyaralás alatt. Kb 5 perc gyaloglás után oda is találtunk, minden stimmelt, amit a srác mondott és még a nap is sütött. Ezerrel napozni kezdtünk, hogy nehogy azt higyjék rólunk nem is a tengerparton voltunk.



Egy kis lubickolás a medencében (meg aqua fittness a csajoknak), majd irány a tenger. A víz kristálytiszta és szerintem nagyon jó hõmérsékletû.



De hogy ne legyen "felhõtlen" az örömünk, 2 óra körül megérkeztek a felhõk és vele az elhagyhatatlan esõ :( Vissza a szállásra. Ebéd egy kis filmnézés után ismét sütött a nap. 5 óra körül kimentünk sétálni egy kicsit a városba. Közben belefutottunk a szálloda minigolf pályájába. Nekünk sem kellett több rögtön összehoztunk egy golfversenyt, amit persze hatalmas fölénnyel én nyertem :)



Este 10-tõl a szálloda animátorai tánc show-t tartottak. Jópofa, könnyû kikapcsolódás volt még estére. Nagyjából ennyi volt a negyedik nap tartalma. Jól éreztük magunkat.
ÁÁÁÁÁ... most jut eszembe, hogy a képeslapok még mindig ott csücsülnek a szekrényen. Nagyon fel kéne már adni õket. Bár mostmár tuti, hogy mi érünk elõbb haza.:)

Üdv mindenkinek:

Nincsenek megjegyzések: