2010. június 27., vasárnap

Nagy utazás 2010: utolsó napok

Hát sajnos ez is véget ért. 17 nap olyan gyorsan eltelt, hogy az utolsó napokban már nem is akartam internetre pazarolni az időmet. Épp a New York-i reptéren várjuk a hazautazást. Azaz azt annyira nem várjuk, mennénk inkább vissza Floridába. De otthon legalább Ari vár :)

Na gyorsan összefoglalom az utolsó napjainkat:

Csütörtökön még visszamentünk a Universal Studioba hullámvasutazni és mégegyszer körbejártuk a Harry Potter Parkot. Ezen a napon nem nagyon készültek már fotók, mert korábban már voltunk itt.
Ami esetleg a nap különlegessége volt, hogy a Bubba Gump nevű rák étteremben vacsoráztunk. Ismerős a név? Hát, persze. Forest Gump hozta létre, emlékeztek. Nagyon csúcs rákétterem, és az egész a film dekorációjával volt díszítve. Sajnos erről sem készült fotó.

Péteken az Animal Kingdomba mentünk. Ez a park a Disney Parkok közé tartozik és bemutatja Afrika és Ázsia állatvilágát és kultúráját, néhány látványossággal, show-val összekötve.

Találkoztunk egy élő fával is :)

Illetve ebben a parkban az egyik számomra leglátványosabb "növény", az élet fája. Egy hatalmas fa, aminek a törzsében több száz állat van faragva.

Itt elmentünk egy afrikai szafarira is. Megnéztül élőben is ezeket az állatokat:

A kövek között egy oroszlán szundikált.

Illetve megjártuk a Himaláját is, igaz csak egy hullámvasút erejéig :)

A park után beültünk az egyik kedvenc éttermembe: a Rainforest Caféba, ahol bordát, steaket és rákot ettünk.

Innen még átmentünk az Epcot Centerbe, pár napja nem volt hozzá türelmünk. Itt főleg a World Showcase, azaz a világ bemutatása rész érdekelt minket. Több ország leghíresebb épületeit mutatták be kicsit kissbben, mint az eredeti, helyi szokásokat, táncokat, zenéket mutattak be. Nagyon hangulatos és tényleg ott érzi magát az ember.

Kanada: Niagara

Itt megnéztünk egy 360 fokos videót az országról. Mindig rájövök, hogy mennyivel másabb így nézni egy műsort, hogy ha már volt ott az ember és a saját élményeivel össze tudja kombiálni.

Marokkóban hastánc bemutatót néztünk meg:

Velencében a Szent Márk téren sétáltunk

A többi országról most nem hoztam fotót, de ott volt még Kína, Mexikó, Norvégia, Németország, Anglia meg még egy pár, ami hirtelen nem jut eszembe.

Az Epcottal zártuk a pénteket.
Ezek a vonatok szállítanak át egyik parkból a másikba:

És végül az utolsó teljes napunkon, most is mint 4 éve Arival az Magic Kingdomba mentünk. Mivel a délelőttöt vásárlással töltöttük, ezért csak kora délután értünk oda, pont a délutáni felvonulás végére. :(

Mint már korábban írtam ez a park a tényleges és a legnagyobb DisneyLand a világon, a maga Disney kastélyával:

Itt annyi jó hely van, hogy egy egész blog sem lenne elég hozzá, így inkább egy összefoglalót írok. Itt tényleg minden korosztály gyereknek érezheti magát és mindenki arcán mosoly ül egész nap :)
Láttunk folyón úszó hajót, a Karib-Tenger kalózaival csónakáztunk, megmásztuk Robinson fáját, megpróbáltuk Excalibur kardját kihúzni a kőből és még napestig sorollhatnám.

Amikor besötétedett, megkezdődött az esti kivilágított parádé. Ez az egyik leglátványosabb része Disneylandnek.

Ezzel zártuk le mi is a floridai nyaralásunkat. Egy örök emlék marad. Egyet sajnálok nagyon, hogy Ari nem volt itt, mert együtt még jobb lett volna.

Kb 1-1,5 óra múlva beszállunk a repülőbe és 9,5 óra repülés után megérkezünk Ferihegyre.
Köszönöm, hogy velem tartottatok most is. Remélem idén még tudok hasonló élményekről beszámolni :)

Szép hetet Mindenkinek.

Rucola Designs írta...

Fú, mekkora élmények!!! A safari park és a fa nagyon király! meg a többi is! Megnyugodtam, hogy minden elkészült és még el nem készült készletemhez van már fotód! :D

Ányi írta...

Szia Laci, de jó, hogy végre jelentkeztél megint! Jó utat hazafelé, remélem, hamarosan találkozunk!

Christine írta...

Mi köszönjük hogy mindezt megosztottad velünk! :-)

Janka írta...

hihetetlen, mennyi látnivaló! nem is tudom, hogy lehet befogadni ennyi élményt, még akkor is, ha sokat már másodszorra élsz meg, és nem az újdonság erejével hatnak.
szuper lehetett!!! fotókönyv? ;)

krisssz írta...

Jó volt olvasni a beszámolókat, meg nézegetni a fotókat:) Remélem, sok oldal készül belőle:)

Secima írta...

Nagyon gyorsan eltelt ez az idő. Gondolom neked milyen gyors lehetett. Rengeteg élmény, fotó. Köszi, hogy mindezt megosztottad velünk. :)

eralilla írta...

Hihetetlen, tényleg 17 nap volt?
Nálam az élet fája a nyerő fotó ma.
Köszi szépen ezt a szép utazást, hogy veled utazhattunk mi is.
Jó utat hazafelé! (S persze jövök a következő utadra is veled, akár idén, akár jövőre)

Szilvi írta...

Van egy digis tervező, Summer Driggs-nekem nagyon bejön a stílusa, mindig olvasom a blogját, a családit is. És épp most voltak ők is Disneylandben, ott, ahol ti. Lehet, hogy ha közelről megnézed a fotóit, felfedezheted magad-hehe. Az állatos fáról király fotókat készítettek ők is.
Itt a blogja:

szrjudit írta...

Én is élvezettel olvasgatom a beszámolóidat, fantasztikus utad volt!