2010. június 22., kedd

Nagy utazás 2010: 11.nap

Mindenek előtt szeretném végre megmutatni az épületet, amiben lakunk. Az alsó szint a miénk. 2 hatalmas franciaágyunk van egy kis konyhánk egy egész jó kis fürdőszobánk, ja és egy mosószobánk. Belső fotót nem mutatok, mert nincs éppen nagy rend. Bár pont ma délután összepakoltunk. :)

Ma is egy jó napunk volt. Reggel a jakuzziban kezdtünk egy kis frissítéssel :)

Reggeli után a SeaWorld-be indultunk. Nagyjából 15 percre van a szállásunktól.

Szeretem ezt a helyet, mert van hullámvasút és egy csomó állatos program is :)

Első programunk egy delfin és bálna show volt. Eszméletlen ügyesek és értelmesek ezek az állatok, de ezt más többször megfigyeltem.

A show után lehetőségünk volt delfint símogatni és etetni. Naná, hogy nem hagytuk ki. Szintén leírhatatlan érzés, amikor ezek az okos állatok a tenyeredből eszik ki a halakat :)

A delfinek után következett Shamu és barátainak (a gyilkos bálnák) a showja. Az előadás alatt bemutatták, hogy a SeaWorld mivel és mennyivel járul hozzá egy zöldebb jövő megvalósításához. Mivel én is zöldpárti vagyok, újabb piros pont a helynek. Érdekes, hogy egy ilyen bálna, mennyivel nagyobb egy delfinnél, mégis ugyanolyan könnyen ugrál, szaltózik.

Itt a farkukkal csapták le vízzel a közönséget

Ez volt az egyik kedvenc műsorom. 4 éve Arival is ez volt ami legjobban megfogott minket, pedig mindketten hatalmas delfin rajongók vagyunk.
A műsor után felültünk a Sky Tower-re, ami a park közepén lévő hatalmas kilátó torony, ami 100 méter magasra felvisz spirál alakban. Fentről szinte egész Orlandót beláttuk. (tök érdekes, hogy itt egyáltalán nincsenek felhőkarcolók). Sőt innen meg is nézhettem felülről a hullámvasutakat, amikre ezután ültem fel.

Manta - ez egy nem rég átadott hullámvasút, aminek az érdekessége, hogy hason megy benne az ember. Erre már én is azt mondtam, hogy durva, de bármikor újra felülnék rá.

Ez nem felülről, hanem szemből van felvéve (nem az én videóm)

Ezután még felültünk a Journey to Atlantis nevű vizes hullámvasútra (Apollót a vizesekre nem is kell rábeszélni). Jópofa volt, mert egy ideig nagyon lightosan szinte csak vízszintesen megy és a végén egy hatalmas lejtő csapódunk a vízbe :)

A SeaWorld zárásaként még megnéztük az oroszlánfókák kalózos műsorát. Érdekes volt ez is, mert egy teljes koreográfiájú előadás volt :)

Este még beültünk egy All you can eat steak étterembe. Nem ettünk sokat, de szerintem mégis hazavágtuk az elmúlt 10 nap visszafogott étkezéseit :) Vacsora után terveztünk egy kis jakuzzit még, de már nem volt erőnk kimozdulni, inkább TV-ztünk egy kicsit :D (Rákattantunk az otthon is futó Sweet 16, című IQ romboló valóság show-ra).
Nagyjából ez volt a mai nap. Szerencsénk volt, mert nem volt eső, pedig az időjósok vihart ígértek. De az orlandói sorozat erőszakolót sem kapták még el :(
Holnapra még nem terveztünk semmit, majd reggelig megálmodjuk :)

Szép napot mindenkinek :)

U.I: szóljatok, ha sok a kép :)

Judit írta...

Anyám az a hullámvasút!!!!!! Mintha repülnél olyan érzése nem? Na jó a bálnákért és delfinekért is odavagyok!!!!! Elképesztő, gyönyörű élményekkel gazdagodtok.

Tinci írta...

Dehogy sok a fotó, én nagyon szeretem nézegetni! Jó napotok volt ma is!

Szilvi írta...

Huh, végignéztem a hullámvasútas videóid, na az én gyomrom már liftezik, tök jó, hogy te még élvezed is;-)!
További fantasztikus nyaralást, irigylésre méltó helyeken jársz!

Florci írta...

na jó, delfin meg bálnasó jöhetne. szerencsére (?) a videót a firefoxom el se indítja. :)
itt eső, 15 fok: élvezzétek ki a nyarat!

Christine írta...

Húú az orkák nekem is nagy kedvenceim. A gumiszerű nózival. Na meg a közönség fürdetéssel. :-)) Jó lehetett!

Kisnyul / Andi írta...

Nem soka a kép sőt, ilyet még vagy 100-at. További szép időt, ha már nekünk nem jut!

Névtelen írta...

Jöhetnek még-még a képek:) A hullámvasút nekem még videón is sok volt:))

Janka írta...

sztem ne tegyél fel több képet... videót meg pláne... :D

Rucola Designs írta...

Uramisten, ez a hasas!!!! De a delfinek meg a fókák nagyon cukik! :)

eralilla írta...

Nagyon klasszak ezek az állatosdik. Na, nem a hullámvasútra gondolok. S elképzelni sem tudom, hogy utána hogyan tudtál még kajára gondolni?
Szerintem jöhetnek még képek. Nagyon szépek!!!