2009. augusztus 25., kedd

Scrapbook: A cutie girl in Prague

Két héttel ezelőtt Prágában a Moldva folyón egy hajó alakú étterembe ültünk be. Egész véletlenül sört ittunk :) No, nem is ez a lényeg. A mellettünk lévő asztalnál egy gyönyörű kislány "ült" a nagyszüleivel. Róla készítettem ezt az oldalt.
Krisssz CEWE 15. heti kihívására is jó lett :)

Így néz ki:


Felhasználtam:
CEWE: overlay, template_15 sablon (köszi Krisssz)
papírok: The 80s me
a többi pedig: Chilli and Chocolate by Mag
Sajnos a kislány elérhetőségét nem tudom, pedig szívesen elküldtem volna Nekik :) Bár a fotók elégggé paparazzi jellegűek :)

8 megjegyzés:

ilgya írta...

Ez nagyon szép lett!!!Tényleg aranyos kislány! És ezt elküldöd neki? Vagy csak a kihívásra készítetted?

Ányi írta...

Naon jó színeket válogattál össze! tuti lett krissz tempalte-ja is, mint ey vidám szívárvány! Nekem teccik!

eralilla írta...

Nagyon tetszik ahogy a színest kombináltad a sárgással. Tündéri a kislány.

Rucola Designs írta...

Bjutiful kombinésön! :D

Secima írta...

Szép kis oldal kerekedett erre a kihívásra. Nagyon tetszik. :))))

altalena írta...

Micsoda előre látás, hogy a kislányt fotóztad Prágában:D Jól is jött ehhez az oldalhoz... nagyon szép lett:)

Judit írta...

Gyönyörű az oldalad. Őszintén egyre jobban tetszenek az oldalaid (félre ne érts a régebbieket is imádtam). Valahogy úgy érzem egyre jobban kezdesz „kiforrni”.

Ányi írta...

Szia LaceE drága, játékra hívlak, csak épp az ányis blogomon:
sceyna.blogspot.com
Köszi :-)