2009. augusztus 30., vasárnap

Elmaradtam...

Sziasztok,
Az utóbbi két napban nem nagyon volt időm sem új bejegyzéshez, de még scrappelni sem nagyon. Na, jó egy oldalt összehoztunk ma ketten Ányival. De ezt inkább nem szeretnénk megmutatni. Kicsit "magánjellegű" lett az oldal :D

Szóval az elmaradásom igazi oka, hogy én két napja már a Scrap találkozó hevében égek és előtalálkozókat szerzveztem.
Pénteken Kovaxka jött el hozzám Szegedre és Krisztát is elcsaltuk magunkkal egy kis beszélgetésre. Nagyon jól sikerült a találkozó. Remélem sikerül oldalt csinálnom a találkozóról még a nagy út előtt. Kovaxkával nem ez volt az első találkozónk, Krisztával (aki szegedi) még csak most találkoztunk először, de úgy beszélgettünk, mintha ezer éves cimborák lennénk

Krisztával és Kovaxkával a Klauzál téren
Majd péntek este szerencsére 2 vonattal korábban megérkeztek hozzánk Ányiék is. Ők 2 napig vendégeskednek nálunk. Tegnap este óta annyit röhögtünk, mint már régen nem. Ányiékkal is nagyon egy hullámhosszon vagyunk és nagyon jól érezzük magunkat együtt. Szerintem sokszor fogunk még Velük is találkozni.

Ányiékkal a Dugonics téren
Holnap együtt indulunk a I.nagy scrappes találkozóra - Kriszta is velünk jön. Már úgy várom. Sok mindenkit szeretnék személyesen megismerni még.
Hirtelen ennyi.
Jó éjszakát mindenkinek

5 megjegyzés:

Osli írta...

jó utat, hamarosan találkozunk :)

Rucola Designs írta...

Micsoda fotogén barátok! :)) Remélem, ma nem hagytad otthon a gépedet! :)

csuti írta...

Jaj, olyan jó látni ezeket a képeket, és úgy fáj a szívem, hogy én nem tudtam elmenni a talira, annyira szeretnék megismerkedni veletek, de ez most nem jött össze, olyan messze vagyok mindenkitől, Mátészalkán lakom, na de remélem egyszer nekem is összejön! Várom majd a beszámolót:-)

Kriszta (hozak) írta...

Szép csajok, jó pasik, beszélgetés, nevetés kell ennél több? :-)

Secima írta...

Én meg a kommenteléssel maradtam el. Nagyon jó látni benneteket ezeken a fotókon. :)))