2009. augusztus 26., szerda

Ányi játszani hívott: 5 dolog amit szeretek

Ányi játszani hívott a blogján. 5 olyan dolgot kell leírni amit szeretek. Nem is tudom, hogy ez könnyű vagy nehéz feladat. Könnyű mert sok mindent szeretek, nehét mert nehéz kiemelni azt az 5 dolgot, amit a legjobban szeretek. De azért megpróbálkozom:

  • Személyek: legjobban a páromat Arit szeretem, a családból: mivel már csak ketten vannak így őket: apát és a nővéremet (és persze az ő családját), a barátaim közül legjobban Ervint kedvelem. És még megemlítem az anyósomat (a legjobb anyós a világon, nagyon szeretjük egymást és ezért mindig azt főz, amit én szeretek :))
  • Elfoglaltságok: mostanában a legújabb hobbim a scrapbook. Ezt szeretem legjobban, mert a "rajztehetségem" ellenére tudok szépet alkotni. Illetve ezzel összetartozik a fotózás is. Mert a scrapbook-hoz fotó is kell :)
  • Utazásból: minden utazást szeretek (külföld-belföld). Ha lehetne az egész életemet ezzel tölteném és a szeretteimmel (meg persze a laptoppal, amin lehet scrappelni). Szeretem az új helyeket és az új kultúrákat. Ez az egyik életcélom (a sok közül): minél több országba elutazni.
  • Kajából: kajából mindent szeretek, főleg a húsokat, az édességeket, a különlegességeket. Igazából mindenevő vagyok. talán a pacal és a káposztástészta, amit mellőzök.
  • Italból: innen már több mindent ki tudnék zárni, ezért inkább azokat írom amiket szeretek: jegestea, házi tea, limonádé, bármilyen bodzás ital, cseh barna sör, édes vörös bor illetve a Mézes Vilmos (de azt tudni kell, hogy alkoholt nagyon ritkán fogyasztok - általában csak ha a barátaimmal vagyok, és ez mostanában elég ritkán van, mert mind Pesten vagy külföldön van)

Ezek a dolgok ha megvannak, akkor jól érzem magam. Köszönöm Arinak és a családomnak, hogy elfogadnak így és Nekik is fontos az ami nekem.

És hogy én kiknek a "szeretett dolgaira" vagyok kíváncsi:
Igazából mindenkiére, de mivel a játékszabályok szerint meg kell jelölni 5 embert én a következőkre gondoltam:
Secima
Sabee
Kovaxka
Babett
Osli

Ha esetleg valakinél már járt a játék, akkor nem kell mégegyszer leírnia :)

10 megjegyzés:

Osli írta...

de jó volt olvasni :)
köszönöm, hogy rám is gondoltál. Még össze kell szednem a gondolataimat :)
azért nem várok vele sokáig, figyeld a blogomat :)

altalena írta...

Valahogy gondoltam, hogy ezeket emeled ki! Látod, már mintha ismernénk is téged... milyen sokmindent elárulnak a fotók:) Köszi, hogy megosztottad veleünk:)

Secima írta...

Köszi a lehetőséget. Én sem tudom, hogy nehéz vagy könnyű lesz-e, de majd kiderül, ha elkezdem összeszedni a gondolataimat. A tieidet élvezet volt olvasni. :))

Kriszta (hozak) írta...

Köszi, hogy megosztottad velünk!

Ányi írta...

Köszi, hogy leírtad! Nagy meglepiket én sem olvastam :-) Ismerlek már, barátom!
Hú, mikor a limonádét olvastam, egy pillanatra azt hittem, nem szereted :-) Kicsit rosszul érintett, de aztán figylemesebben olvasva minden OK :-)

Babi írta...

Hűha, köszi a játékot! Végiggondolom az életemet és válaszolok. :D

csuti írta...

De jó, hogy ezeket így leírtad, olyan sok mindent meg lehet így tudni rólad. Szeretem az ilyen játékokat!

Unknown írta...

Ez jó játék, és köszi, hogy nekem is tovább dobtad :) jó volt olvasni a Te kedvenceidet :)

Rucola Designs írta...

Nem okoztál nagy meglepetést, de én sem fogok neked! :)) Köszi a meghívást! Én is két ételt utálok, a káposztás cvekedli mellett nekem a másik a körömpörkölt! :)

Secima írta...

Sikerült összeszednem a kedvenceimet. Köszi a játékot. :))