2009. október 4., vasárnap

28-29 nap és az elmaradások

Először is pótolnám az elmaradt videókat:
Szerda este a Fremont Street-en Tribute to Queen emlék "koncert" a világ legnagyobb kivetőtítőjén. Még a hideg is kirázott, annyira tetszett.

The Mirage szállodánál esténként vulkán kitörést lehetett látni. Nem annyira látványos mint a Bellagio szökőkútja, de ingyenes és megnéztük :)

És még egy videó a gyönyörű szökőkútról a Bellagio előtt. (remélem nem tiltják le a hangját)

2009. október. 2 péntek
Igazából túl sok mindent már nem csináltunk: koktéloztunk, sétáltunk a Stripen, kaszinóztunk egy keveset és becsomagoltunk a holnapi indulásra.

Illetve este még elmentünk a Cirque du Soleil: Zumanity című előadására. Elég érdekes volt az előző 2 művészi program után.

tt nem a látvány hanem az érzékiség és a testiség volt a fő téma. Voltak melegek, leszbikusok és heterok is benne. Néhány elemtől eltekintve nagyon szép előadást láttunk.

2009.10.03 szombat
Ma 10 órakor elhagytuk a Las Vegas-i szállásunkat. Mivel a repülőnk csak este indul, még sétáltunk egyet a Strip északi részén.

Megnéztük a még nem látott kaszinókat: a Ceasar's Palace-t és a Circus, circus-t. Annyira jók ezek a kaszinó szállodák, mert mindegyikük valamilyen téma köré épül és mind próbál nyújtani valami extrát a másikhoz képest. A Circus, circusban például fél óránként ingyenes artista előadást lehet megnézni. Nem egy nagy szám, de egyszer megnézhető :)

Utoljára még gyönyörködtünk egyet a Bellagio szökőkútjában, immár nappal:

A Strip északi részéről visszabuszoztunk a szálláshoz a bőrödökért, innen már taxival jöttünk ki a reptérre. Most is itt vagyunk, innen írom a bejegyzést. Kb másfél óra múlva repülünk Los Angelesbe, ahonnan New Yorkba megyünk vissza, majd holnap este repülünk haza Budapest felé :) Már van egy kis honvágyam.
Üdv Mindenkinek:

U.I: egy kis betekintés a kulisszák mögé: a luxus Las Vegas-i szálláson így lehetett netezni :D

Christine írta...

Jok a videok! :-) Igazan pazar nyaralasotok volt!Jo volt veletek egyutt atelni. Remelem gyonyoru oldalak szuletnek belole!

Unknown írta...

Nekem is tetszenek a videók! Én is köszönöm az élménybeszámolókat, így egy kicsit mintha én (mi) is veletek lehettünk volna :) Jó utat hazafelé :)

Rucola Designs írta...

Ó, de remek videók! Zseniális volt az egész utazás, és örülök, hogy legalább olvasva veletek lehettem. De most már gyertek haza izibe! :)

eralilla írta...

Köszönet a sok-sok képért, videóért. Élmény volt olvasni a bejegyzéseidet. Jó utat hazafelé, aztán pihenjétek ki magatokat, majd jöhetnek a scrapbookos oldalak.

Rucola Designs írta...

Van nálam egy kis meglepi neked! :)

eagleszem írta...

Köszönöm az útinaplódat! Fényt hozott szürke hétköznapjaimba! Nálam is vár egy meglepi!