2009. október 25., vasárnap

Blogdíj

Ányi barátom meglepett egy "I love your blog" díjjal.

A szabály a díjjal kapcsolatban (a szokásos linkeléseken és kommenteken túl), hogy 7 embernek kell továbbadni.
Szeretek díjakat kapni, de egy picit gondban vagyok, amikor tovább kell adni, mert annyi blogot olvasok és olyan sokra rámondhatnám, hogy a szeretem, de azért megpróbálom a 7 kedvencemet összeszedni (tudom, hogy van olyan aki már mástól is megkapta):
A 4 nagy örök kedvencem:
Ányi - annyira egy hullámhosszon vagyunk és egyformán gondolkodunk sok minderől, mintha ezer éve barátok lennénk :) pedig csak néhány hónapja vagyunk azok :)
Osli - Mind a 4 CT-mben együtt vagyunk tagok és imádom az oldalait
Kovaxka - a legszínesebb egyéniség, akit ismerek - és a barátomnak mondhatom
Secima -imádom a macis és színházas oldalait és mindig tudunk beszélgetni, ha találkozunk :)
És akiket még nagyon szeretek:
Christine - ő is világot látott ember, mint én és szuper haloween tököt faragott :)
Janka - imádom a határozottságát és a jóízlését, ami az életében és az oldalaiban is megjelenik :)
Sabee - imádom az oldalait (mind a hagyományost, mind pedig a digit) és a tudásvágyát

Rajtuk kívül rengeteg blogot kedvelek, de sajnos most csak 7 helyre lehetett küldeni :)

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Köszönöm, hogy én is kedvenceid közé tartozhatok :))

Secima írta...

Óh! Köszönöm szépen! :))))))

Christine írta...

Koszonom szepen! :-))

Eszter(beszteri) írta...

Én is meglepnélek ezzel a díjjal! :)