2009. október 2., péntek

26-27.nap: Las Vegas

2009.09.30. szerda
A kedd éjszakai csavargásunk után szerdán délután 1-ig aludtunk. Pihentünk, pakolásztunk, semmit se csináltunk kb 6-ig. Ekkor indultunk meg a Fremont Street felé.
Ez az utca az, amit általában a TV-ben mutatnak ha Las Vegasról an szól. Itt található világ legnagyobb kijelzője, amire bepofátlankodtam :)

a kép bal szélén vagyok :)

És itt található a híres vegas-i cowboy fény

És végre kipróbáltam a rákkoktélt. Arról írnak az utikönyvek, hogy 1-2 $-ért lehet finomat enni. Tényleg nagyon jó :)

Találkoztam egy "emberméretű" Welcomte to LV táblával is.

Innen visszabuszoztunk a Strip közepére és végre megnéztük a Bellagio szökőkútját. Eszméletlen szép.

szemét youtube, letiltotta a hangot :(

Ezzel le is tudtuk a szerdát.

2009.10.01 csütörtök
Ma egész korán (negyed 10-kor) ébredtünk és a 10 órási buszon már fent is ültünk. Valami jó kis show műsor után akartunk nézni. Péntekre volt hirdetve a The Mirage-ban Slash és barátai rock buli, de persze véletlenül sem volt rá jegy. Pedig nagyon rá voltam már készülve. (a világ leghíresebb rock zenészei léptek fel: Slash - GnR, Matt - Velvet Revolver, Jason Bonham - Led Zeppelin, Tommy Lee, Joe Perry - Aerosmith, és sok mások). Rosszul is esett, hogy nem láthatom őket. Ezért valami más program után néztünk: Jegyet vettünk mára a Le Reve című vizes revűre és a holnapra a Cirque de Soleil egy másik előadására.
Ha már itt voltunk a New York, New York kaszinónál végre hullámvasutaztunk is. Persze itt is csak horror áron adtak fényképet rólunk.

Végre elkeztek előbukkanni az utcai Elvis imitátorok is, akiket már nagyon hiányoltam :)

Felmentünk az Eiffel-torony 50.emeletére. A kilátás nem olyan szép mint Párizsban, de azért jó volt :)

A Bellagio fentről

És eljött az este, amikor elmentünk a Wynn szállodához. Kívülről is nagyon szép, de mivel nem sokat tudtunk róla, ezért ha az előadás nem itt van lehet, hogy be sem megyünk.

Pedig szerintem ez volt az egyik legszebb szálloda amiben életemben jártam: a luxus, a csillogás, a pompa. Szinte cikinek érezte az ember magát Armani és Tommy Hilfiger ruhákban. A többség kisestélyiben mászkált fel-alá. De szerencsére voltak páran pólóban, strandpapucsban is.
A szálloda üzletsorán olyan designerek üzletei, amiből nem sok van a világon. A szex és New York-ból ismert Oscar de la Renta ruhái között ki is néztünk egy 15.000$-os kisestélyit, Manolo Blahnik-nál pedig hozzá egy 1100$-os cipőt, Louis Voutton-nál pedig az egészhez egy 3680$-os táskát. Az egészet pedig tetézve egy 25.000$-os Cartier gyűrűvel. Miután elköltöttük a lakásaink, autóink árát úgy döntöttünk most már beülünk az előadásra.
A színpad kerek volt, az egészet víz borította.

Az műsorban fellépők korábban valószínűleg sportolók voltak, mert olyan mozdulatokat és elameket tettek bele, amik egy átlagos embernek nem mennének. Voltak kung-fu-s, kapuera-s, műugró, szinkronúszós és atlétikai elemek is. Gyönyörű korreográfia, profi művészek itt is. Hatalmas élmény ezeket a show-kat megnézni.
Az előadás után átrohantunk a The Mirage hotelhez, ahol megnéztük a "vulkánkitörést". Nem annyira látványos, mint a Bellagio szökőkútja, de szép volt ez is.

Ezzel el is telt a csütörtök is. Már csak 1 teljes napunk van Vegasban.

Üdv Mindenkinek:

Unknown írta...

A Wynn szálloda kívülről is elég pazarul néz ki, el tudom képzelni, hogy belül milyen lehetett. Gyönyörűek a fotók a vizes revüről :)

Rucola Designs írta...

Siker, fény, csillogás! :) Meg fogsz még ismerni bennünket, mikor hazatérsz? :)

Ányi írta...

Ildi, persze, hogy meg fog :-) Már hiányzunk ám neki (ugye? ;-) )
Tényleg naon pazarrrr helyeken jártattok! Slasht sajnálom,hogy lemaradtál róla, mert a GnR egy hatalmas kedvencem :-)

eralilla írta...

Ez a szökőkút tényleg fantasztikus lehet. Köszi!!! Azért a revű sem lehetett rossz.

Janka írta...

Gyönyörű fotók! Tényleg remélem, hogy állati jó oldalakat fogsz belőlük csinálni :)
Érezzétek jól magatokat!

Osli írta...

Nagyon tetszenek nekem is a fotók, a kedvencem az utolsó előtti