2009. július 27., hétfő

RAK-ot kaptam Oslitól :)

Ma az egésznapos budapesti városnézés után egy üzenet várt Oslitól, hogy valami van nekem a blogján. Egy RAK volt (nem rég tudtam meg Molee-tól, hogy a RAK a Random Acts of Kindness rövidítése). Nagyon szuper oldalt csinált nekem az egyik balatoni fotómból :) Olyan jól esik amikor így meglepnek :)
És külön örülök, hogy a legjobb barátaim ("a Vilmos" kivételével) is mind rajta vannak. Osli, nagyon köszönöm :)



A mai pesti beszámolóval még az éjszaka folyamán jövök.
Addig is szép estét mindenkinek

5 megjegyzés:

Secima írta...

Ez aztán az ajándék! Persze aki megérdemli, az kap! :)))))))

csuti írta...

Itt is megdícsérem, nagyon szép ajándék!

altalena írta...

De szépet kaptál, el is hiszem, hogy örültél neki...:D

Rucola Designs írta...

Királyság! nagyon jól mutattok a habokban - vagy inkább a felhők közt? :)

Osli írta...

Örülök, hogy tetszik, és hogy sikerült örömet okozni. Nagyon izgultam ám, de csak ma reggel tudtam megnézni, hogy mi volt a reakció oldalamra :)