2009. július 15., szerda

Fotókönyv: Horvátország 26.oldal

Jelentem elkészült az utolsó oldalam is. :)
Mivel rájöttem, hogy a spliti pihenő után nem csináltunk több képet, így sem visszaútról, sam hazaérkezésről nem tudtam képet betenni. Ezért gondoltam, hogy készítek egy rövid visszaemlékezést a nyaralásról.
Nekem nagyon tetszik az oldal. Szerintem jó befejezése lesz a könyvnek. Ti mit gondoltok?



A gondolataim betűtípusa: Jane Austin
A wordart betűtípusát sajnos nem tudom megmondani (annyi biztos, hogy ugyanaz mint az előzőnél), de még a betűtípus felismerő weboldal sem ismerte fel :(

Szeretném megköszönni mindenkinek aki hozzászólt az oldalakhoz. Külön köszönöm aki tanácsot is adott és ezzel segített tökéletessé tenni ezt az emléket.
És amit ígértem be is tartom: péntek (július 17) 22 óráig történő hozzászólások közül fogom kisorsolni a scrapshop vásárlási utalványt. A nyertes maga választhaja ki, hogy melyik "áruházban" szeretné elkölteni.

Köszönöm még1x a segítséget mindenkinek.
Üdv:

9 megjegyzés:

Unknown írta...

LaceE, ez igazán szép lett!!! Méltó befejezése a fotókönyvnek, bár én is átlapozhatnám majd élőben ;) Gratula az albumhoz!

csuti írta...

Gratulálok, ez a fotókönyv nagyon szuper lett!

Ányi írta...

Hú, de irtózatosan jó lett! Kedvencem, imádom!
Ui: Úgy tűnik, összejön Szeged ezen a nyáron és élőben is szeretném megnézni :-)

Rucola Designs írta...

Szerintem is szuper a befejezés, akár az egész fotókönyv! :) Nagy-nagy gratula! Én is tervezek szegedi turnét még a nyáron! És naggggyon köszi a blinkie-t!!! :)

Secima írta...

Elképzelhető, hogy mi is megyünk Szeged felé, ha lehet én is szívesen megnézném a könyvet.
Ez az oldal pedig tényleg nagyon jó befejezése lenne ennek a csodás könyvnek. Gratulálok!!!!

altalena írta...

Még a végén szegedi találkozó lesz:D Mi sajnos nem terveztünk Szegedi látogatást:( De nagyon örülök hogy ezt a csodaszép albumot láthattam így is. A fotó a kis manipulációval és a szívböljövő emlékezés méltó befejezése a fotóalbumnak:)

Névtelen írta...

Nagyon szép lett az egész fotókönyved!!!

Unknown írta...

Be kell valljam,kicsit irigyellek,hogy egy ilyen gyönyörű fotókönyvet tudtál alkotni!Úgy tűnik nekem is összejön Szeged idén nyáron, :) úgyhogy majd szeretném megnézni bekötve is a remekművet.

Osli írta...

Tökéletes zárókép! Imádom!
Annyira jó lett, hogy nem is találok szavakat.
Gratulálok, hogy sikerült elkészíteni a könyvedet, már csak meg kell várni, hogy kézbe kapjad.