2009. július 10., péntek

Fotókönyv: Horvátország 10-11.oldal

Imádjuk a koktélokat. Nem csoda, hogy a tengerparton is szinte naponta ültünk be egy-egy parti bárba elfogyasztani a napi koktéladagunkat. Ezen az oldalon ezekből készült egy egyveleg.
Mmmm... még mindig itt érzem a menta és a rum ízét a nyelvemen :) És közben fújja a hajunkat (nem az én 3 szálamra gondoltam) a tengeri szellő :) De jó volt.



Felhasználtam:
Template: Eralia_22 template
Papírok: majd kiderítem
Pecsét: Secima: 100% nyár kitből (köszi)

Üdv Mindenkinek:

6 megjegyzés:

Sziszi írta...

Klaszz koktélos kép! Kedvet is kaptam! ;-) Szupereket alkotsz és a fotóid!! Üdv: Sziszi

Babi írta...

Hmm, megvan mire költöm az első fizumat... :D

Ányi írta...

Bírom, hogy ugyanaz a téma minden képen.
Koktél... hahha, tán (kb 15 éve) a Lagúnában ittam egyszer :-) Megvan még?

Rucola Designs írta...

Tök jó lett! :) A kubai nyaralásunkat juttatta eszembe! :)

Secima írta...

Nekem a sok színes betű nagyon bejön a sok színes koktélos kép mellé. Tökéletes oldal.:)))) Köszönöm, hogy használtad a koktélos pecsétemet. :)))

Osli írta...

Ez nagyon jó lett a sok koktélos képpel. És a recept is tök jó! :)
Nagyon vidám oldalpár lett