2009. október 10., szombat

Scrapbook: Cowgirl és blogdíj

Végre kezdem magam rászánni, hogy megint scrappelgessek. Lassan kezdenek leüllepedni az emlékek, bár még mindig nagyon hiányzik sokminden az útról, de vissza kell térni a valóságban.
Egy kedves barátom ajánlott még egy készletet, amikor Mexikóban voltunk. Végre eljutottam odáig, hogy megvegyem és használjam. (utólag is köszi)
Ez az első oldal, amit az út fotóiból készítettem: Las Vegasból Arizónába kirándultunk a Grand Canyonhoz, és itt volt egy igazi kis cowboy falu (persze csak a turisták kedvéért). Ari egyből lóra pattant és beleképzelte magát a cow"görlök" világába :)

Felhasználtam:
Christie Lemmon Designs: Hot Tamale kit
Valamint végre eljutottam odáig is, hogy feltegyem ide, amit eddig belül őriztem. Végig rohant a blogokon ismét egy blogdíj áradat, amit többetektől is megkaptam. Ezúton köszönöm: Jankának, Eagleszemnek, Kovaxkának és Secimának. (remélem senkit nem felejtettem ki)

Mivel szinte Mindenki megkapta ezért küldöm Mindenkinek, aki velünk tartott a nagy úton :)

3 megjegyzés:

Secima írta...

Tartsanak még sokáig az emlékeid. :))) Ezek az oldalak is segítenek ismét feleleveníteni a látottakat, átélteket. És ez nekünk is jó, legalábbis nekem igen. :))))

Rucola Designs írta...

Ezt mennyire bírom má!!! :D Még, még! :)

Osli írta...

Milyen jó lett ez! Imádom :D