2009. október 25., vasárnap

Scrapbook: az első hagyományos

Csináltam valamit. Hogy mit, igazából nem tudom, de nekem tetszik. A múlt szombati scrapbook.hu áltat szervezett hagyományos scrapbook tanfolyam első modulján elkeztem egy oldalt készíteni. Ez lett belőle.
Mivel itthon nem sok cuccom van hozzá, így csak azok kerültek rá, amit a tanfolyamon gyűjtöttem és amit itthon találtam.
Közel nincs olyan szép mint Brigié vagy Ritáé, de egy pasitól szerintem ez is nagy dolog elsőre :)


A hozzávalókat nem tudom elmondani, de 90%-ban a tanfolyamon kapott cuccok. Ezek kaphatóak a scrapbook.hu webáruházában.
Szeretném mégegszer megköszönni Giginek és Betsienek a türelmet és a szakértelmet, amit a tanfolyamon nyújtottak. Nélkülük sosem készült volna el ez az oldal :)

15 megjegyzés:

Klári írta...

Laci, ez nagyon jó lett! Igazi pasis oldal! Ha a hozzávalókat is te válogattad ki a kupacból, akkor külön gratula, mert nagyobn összepasszol minden! Megy ez (is) neked!

Janka írta...

Tetszik, jó lett első oldalnak. (Ha bővebb és "szakszerű" véleményt is szeretnél, írhatsz a zárt fórumba, hogy TSZ ;))

Noncsi írta...

Hű, nagyon szuper lett az első hagyományos oldalad!!! :)

Ányi írta...

De jó így készen látni, szerintem tök jó volt már félkészen is és most egyben is! Remélem, nem etetted meg a leguánt :-)

Kriszta (hozak) írta...

Szerintem is nagyon jól sikerült!

altalena írta...

Hű... nagyon jó lett a végeredmény! Nagyon tetszik. Én aztán tudom, mennyi munkánk van benne:D Gratula, szépséges első oldalt készítettél:D

Unknown írta...

Nekem is nagyon tetszik az oldal :) ÚÚgy örülök, az első hagyományos oldaladnak :)

Izabella Szabó írta...

Szerintem nagyon jó lett!Tetszik a színe és a kis dinó is szuper!Na meg hát a téma,Mexico...Cancun...

Rucola Designs írta...

Én el vagyok ájulva, szuper! A témát külön imádom, királyság az egész! :)

csuti írta...

Szerintem elsőre nagyon is jó lett, minden tökéletes rajta! Na, ugye, még ez is megy neked. Remélem lesz következő is:-)

Christine írta...

Enszerintem is elso oldalnak nagyon jo! Csak igy tovabb!

eralilla írta...

Nagyon kíváncsi voltam erre a műre. Megérte várni rá. Nekem is tetszik! Csak így tovább!

Névtelen írta...

Gratulálok az első hagyományos oldaladhoz! Igazán pasis lett ez az oldal, és igazán harmonizálnak a színek. Csak így tovább!

Unknown írta...

Van egy meglepetésem számodra, nézz be hozzám :)

Secima írta...

Gratulálok! Nagyon ügyes vagy!!!!