2009. szeptember 22., kedd

17.nap Kirándulás Isla Mujures-re

A mai nap volt a nagy nap. Szerintem ma éltük át az egész utunk legszebb napját. Isla Mujures-re kirándultunk.
Reggel a tranzit kisbusz szedett össze az üdülőnél, majd, kb. félóra buszozás után el is jutottunk a Cancun-i kikötőbe. Néhány perces regisztráció után meg is indult a hajó mai úti célunk felé.
A hajón korlátlan ital- és sütemény fogyasztás volt, de olyan szinten, hogy az utolsó korty után még le sem tette a poharát, a pincér már ott is volt a következő pohár sörrel. :)

A hajón

35-40 perc hajókázás után meg is érkeztünk "A SZIGET"-re. Ha a szállásunk a Paradicsom, akkor erre a helyre már szó sincs. Gyönyörű. Eddig azt hittem, hogy az utazási katalógusok fotóit PhotoShop-ban manipulálják. Hát tévedtem. Itt olyan türkizkék volt a tenger vize, mint a katalógusokban. Sajnos a fotók ezt nem adják vissza, de elhihetitek, hogy olyan volt.
A szigeten van az egyik legjobb lehetőség delfinekkel való úszásra, ráadásul tengervízben.
A hajóról lelépve, ilyen látvány fogadott:

Egyébként a sziget élővilága is leírhatatlan. Életemben először láttam vadon pelikánokat. Mindenféle madár, a szivárvány minden színében. És mellé a gyönyörű tenger. :)

Délelőtt volt a nagy programunk a delfinekkel. Sajnos fényképezőgépet nem lehetett vinni, mert profi fotósok horror pénzért készítettek rólunk fotókat és videót.
Ezeket majd ha hazaérünk beszkennelem és megmutatom, mert nagyon szuperek lettek.
Szóval: úsztunk a delfinekkel. Ez volt Ari nagy álma, ez volt a másik születésnapi ajándéka.
Először puszit kaptunk Tőlük, majd kezet ráztunk, a karjainkba úsztak. Eszméletlen élmény volt. Ezután két delfin felső "szárnyába" kapaszkodva húzott minket, majd jött a program fénypontja: a két delfin a talpunknál fogva tolt úgy, hogy a testünk teljesen kiemelkedett a vízből. Gyerekek, ezt az élményt nem tudom leírni, ezt át kell élni. Ez csoda.
Addig is lefotóztam Nektek a fotókat.

A szuper programunk után ebédeltünk: na ez is elég jól sikerült. 15$-ért, ami beléd fér 12 órától 17 óráig kaja és pia. A piába beletartoznak a tömények, a koktélok, a sör, az üdítő, a kajába pedig mexikói, amerikai és olaz konyhából legalább 10-10 fogás, gyümölcsök, saláták és sütik. Mi csak italból ha az otthoni árakat nézem, akkor ennek a többszörösét ittuk le :)
A sziget partján, medence és homokos tengerpart. Kipróbáltuk ezt is :)

A Karib-Tenger partján lévő medence (kb 1 méter van a kettő között)

Délután pedig búvárkodni mentünk. A Karib-Tenger élővilágában akkora és olyan színes halak vannak, hogy ezt látni kell.

Készült elég sok videó is. Páratok mutatok belőle.

A búvárkodás meghozta a szomjunkat, ezért tovább pusztítottuk a sört és a koktélokat. :)

A napot egy fóka show zárta. Ő is eszméletlen volt: grimaszolt, tapsolt, kúszott, masszírozott, puszit adott. Ez is nagyon nagy élmény volt.

És még csináltam pár képet a delfinekről, csak úgy.

A hajónk már naplementében ment vissza a szárazföldre.

A kikötőből a kisbusz vissza vitt a szállodába.
Amennyi élményben ma részünk volt, annyira ki is fáradtam.
Holnap pedig ismét egy kirándulásra megyünk, de ez egy kicsit más jellegű lesz.
Tartsatok velünk oda is.

Üdv Mindenkinek

altalena írta...

Tátott szájjal olvastam, és néztem a fotókat! Leírhatattlan az élmény, tudom, de azért az a kevés amit átjön nekünk, lenyűgöző! Szívemből örülök, hogy ilyen csodás utazásotok van... szép napot kívánok mára is:)

Christine írta...

Ez igazan fantasztikus elmeny volt! Koszi hogy megosztod velunk! Nagyon jo lehetett a delfinezes. :-)

Janka írta...

Egyre kevésbé találok szavakat! Elhiszem, hogy nagy élmény volt. Remélem, egyszer nekem is lesz részem ilyenben ;)

ilgya írta...

Szóhoz sem jutok!

Rucola Designs írta...

Hát behalok. Kész. Ne mondd, hogy tudod még fokozni!!! Állatok, delfinek, tenger, korlátlan sörfogyasztás, váu. Igazolom, hogy a Karib-tenger gyönyörű és lefotózhatatlanul kék élőben! De szívesen elmennék, de legalább lélekben veletek vagyok! :)

Secima írta...

A képeken, videókon keresztül egy kicsit én is veletek vagyok. A delfines élmény csodálatos lehetett. Gyönyörű ajándékot kapott Ari. :)))))

Ányi írta...

Jajj, de örülök, hogy ilyen jól sikerült ez a napotok is! Szurkoltam :-)

Unknown írta...

WOW!!! Nem is tudom mit mondjak... hihetetlenül szuper élmény lehetett!! Remélem egyszer én is láthatok élőben delfineket :)

Osli írta...

Nagyon sárga vagyok már! Ez hihetetlen lehetett a delfinekkel! De az egész napotok szuperül telt! Remélem a fogyókúrát elfelejtetted, ha már ilyen lehetőséget kaptatok? :)
Jövök holnap is, kíváncsian várom mit mutatsz :)

jut eszembe, kukk majd a blogomba, van ott neked valami :)

Timcso írta...

Nem semmi kirándulás és élmény!!! Fantasztikus lehetett!! Jövök holnap is, mint minden nap, csak nem mindig kommentelek, de ki nem hagynám!!

Unknown írta...

BOLDOG SZÜLINAPOT ARINAK! Csókoltatom!!!

u.i. nem, téged nem! :P

Erv

csuti írta...

Mindig olvasom a blogodat, hogy mi újság, csak nem volt mindig időm írni. Ez a bejegyzésed valami fantasztikus, mekkora élményekben van részetek. Csodálatos helyen vagytok, és köszi, hogy megmutattad ezt nekünk. Jó volt látni a videot is, a delfinekért pedig teljesen odavagyok! További szép napokat Nektek!

eralilla írta...

Eddig én is csak csendben olvasgattam, de most már meg kell szólalnom. Fantasztikus! A képek csodaszépek, köszönet értük. Meg az egész beszámolóért.
S bár tudom, már többen megelőztek, azért hozzám is nézz majd be.

Budaházi Brigitta írta...

Laci és Ari, hát ez tényleg csúcspont. Én egyszer egy delfin show-n elbőgtem magamat, nem tudom miért.... Asszem a gyönyörűségtől. Annyira intelligens, okos állatok, szinte az ember érzi magát hülyének mellettük. :D
Örülök, hogy megvolt Nektek a közös úszás élménye, a búvárkodás és klassz a "mellékes" vendéglátás is!

Baba írta...

csak most találtam rá a blogotokra,eszméletlen,hamarosan én is tervezek egy hasonló utazást,azt hiszem utinaplónak fogom használni a blogodat,további kellemes időtöltést :))