2009. július 26., vasárnap

Siófok, én így szeretlek...

Folytatnám a napot:) Apropó nap: reggel amennyire be volt borulva, ebéd utánra olyan szép idő lett. Szinte az összes felhő eltűnt az égről :) Hurrá. Rövid szieszta és emésztés után ismét megáztattuk habtestünket (ja ez csak nekem van:) ) a magyar tengerben.



Pancsolással és némi (tényleg csak minimális) alkohol beszerzéssel el is telt a délután. Nem tudom ki hogy van vele, de én imádok étteremben vacsorázni. Ennél jobban már csak azt imádom, ha az étterem a tengerparton van, előttem a naplemente és közben a hullámzás hangjai kísérik az étkezést. Ettől az érzéstől annyira jól csúszik az étel. Főleg ha még egy jó magyar borral öblítjük le az egészet :)Nem kellett a többieket sokáig győzködnöm, hogy éljék át velem ma este ezt az érzést. Nem csalódtak Ők sem :)



Amit én ettem: Baconos marhasteak sült sajttal steak krumplival. Desszertként pedig fehércsokis muffin banánhabbal. Még most is összefut a nyál a számban, ha rá gondolok. Nagyon fincsi volt. Norbi Update 1000 :)

A ma esti buli kicsit lájtosabbra sikerült. Fél 12-től fél 2-ig végigjártuk az összes balaton-parti zenés-táncos helyet. Igazából kicsit örültem, hogy nem volt annyira jó zene mint tegnap, mert az erős szél és 3 és fél óra alvás után nem igazán éreztem magam a toppon. Kornéllal így haza is jöttünk. Erv és Csabi még valahol odavannak. Remélem 10-ig ideérnek, mert el kell hagynunk a szállást :)





Bocsi a fotó minőségéért, de sötétben telefonnal nem tudtam jobbat csinálni.

A lányokról annyit tudunk, hogy tegnap is meg ma is több órát végigtornáztak. Tegnap este pezsgőztek, medencében és jakuzziban uszkáltak. Ma este pedig a velecei tavon egy hajón White Party-n voltak és kb fél 2ig táncoltak. Holnap Pesten találkozunk velük.

Azt hiszem a lényeg ennyi volt mára. Most már elteszem magam holnapra.

Jó éjt és szép vasárnapot mindenkinek.

Üdv

9 megjegyzés:

Judit írta...

Hú de jó lehet nektek, irigykedem. Mi is járunk le a Balatonra, de a két kicsi gyerekkel, valahogy el lett felejtve a vacsora, pezsgő, buli… Még jó hogy vannak szép emlékeim…

Ányi írta...

Jaja, megértelek, hogy étterem + tengerpart=szuper! Jó a nyakláncod! :-)

altalena írta...

Már jöttök is haza? Azt hittem hosszabb nyaralás lesz?:D Jól kiszórakoztátok magatokat, de azért már hiányoztak a csajok nem?:D

eralilla írta...

Szóval közeledik a nagy tali a csajokkal. Azért az is jó lesz biztos. Érdekes volt bepillantani egy ilyen fiús buliba.

Kriszta (hozak) írta...

Amilyen rövid, annyira intenzív hétvégézés volt. Itthonra jó pihenést!

Unknown írta...

Azért meg kell mondjam,tudtok élni! : )

Rucola Designs írta...

Aloha! Nem semmi pasis hétvége volt! :))

Babi írta...

Hja, az öcsém is lazult végre. :) Kösz a beszámolót Laci! Valszeg belőle ennyit nem húzok ki... :D

Osli írta...

Egy vacsora a parton, naplemente, némi ital...Hmmmm Persze ha elképzelem magunkat, a gyerekek felborítják az üdítőt, elrohangálnak, ciki megjegyzéseket tesznek :D Talán majd (jó)pár év múlva megint lehet ilyesmiben részem, mint neked :)