2009. július 16., csütörtök

Scrapbook: Kriszta_5

Ma reggel, amikor nézegettem a blogokat Ányi egyik blogján nagyon megtetszett egy oldal (igazából minden oldala nagyon tetszik). Amikor írom ezt a bejegyzést még nem tudja, hogy lifteltem az oldalát :) (bocsi) Remélem nem haragszik érte :)
Az oldalam Krisztáról szól. A megvalósítása kicsit eltér a színes oldalaimtól, de kíváncsi voltam, hogy egy (majdnem) fekete fehér oldalban ez hogy mutatna. Remélem nem vészes?



Felhasználtam:
Template: Bouille Template_13
Szív: Keley Domingues: Heart Doodles
WA: Choukette: Smile
Ihletett: Ányi: Vigyááááázz, jövök! oldala

6 megjegyzés:

eralilla írta...

Nagyon klassz lett. Cuki a kis csajszi is!

Ányi írta...

Szuper lett és örülök, hogy tetszett az a képem :-) Nekem is nagy kedvencem, már alig vártam, hogy mutizzam. A tempalte szuper, az a gyanúm, hogy fogod még használni :-)
És a ff kép is jó, sokszor nagyon jó ötlet, ha olyan színek vannak a képen, amihez nics papírod :-) Summa summárom, szuper az oldalad!

altalena írta...

Irtóra tetszik.... a papír árnyéka és az egész letisztult oldal csodás lett!

Secima írta...

Nagyon tetszik. Jól áll ennek az oldalnak, hogy nem színes. Pont ennyi szín kell csak rá. Szuper!!!

Rucola Designs írta...

Nekem irtómód bejön! :) Csak egy kicsit lelassultam ebben a melegben. A sör is csak addig hűt, míg folyik le a torkomon. :D De azért próbálkozom vele!!!!

Ányi írta...

LaceE drága, írd meg lécci priviben, hogy mi és miért nem sikerült. Zavar, hogy ezek szerint nem követhető a leírás :-((( Köszi!