2011. április 22., péntek

CT: Rucola Designs by Ildi Geist: ATC Series

Húúú... sose gondoltam volna, hogy ilyenbe valaha is belefogok, de aztán végül nekem tetsző dolog alakult ki belőle. Kovaxka kedvenc stílusába sikerült belenyúlnom. Ez pedig az ATC (Artist Trading Card) és az altered stílus, ráadásul egyben :D Eléggé izgultam, hogy mi lesz belőle, de nem lett rossz. Szerintem... :D
Kovaxka készített egy ATC háttereket tartalmazó készletet, ami Primavera néven és egy altered pillangó készletet, ami vasárnaptól lesz megtalálható a Scrapbook Elements-nél. Szerintem nagyon szuper kis cuccok.

Mutatom a készletet:



És az első ATC-met. Szerintem fogok még ilyet csinálni:
Felhasználtam:
Rucola Designs by Ildi Geist: ATC Series: Primavera & Lepidoptera

5 megjegyzés:

Ányi írta...

Szép lett, jó, hogy megcsináltad!

evadraga írta...

Ez gyönyörű lett!!
és milyen jó, hogy eszembe juttattad ezt a technikát is! :)

Rucola Designs írta...

Sugárzik! Nekem nagyon bejön! Várom a folytatást. :)

Florci írta...

ez nagyon nagyon szép!!!!

Toni írta...

Szerintem is csinálj még! Nagyon jól áll!