2010. december 28., kedd

Scrapbook: Happy

Tegnap végre sikerült kimozdulnom a karácsonyi zabálás és TV előtt döglés után. Semmi extrát nem tettem, csak ledúrtam a kocsiról a 15 centis havat és mentem néhány kört a városban. A punnyadás után tényleg így éreztem magam :) És végre megint saját magamtól alkottam. (de jó lenne visszaszokni erre...).

Felhasználtam:
TaylorMade: Moderation


Remélem idén még lesz időm egy kicsit scrappelni :)
Utólag is köszönöm mindenkinek a karácsonyi jókívánságokat. Remélem Ti sem ültetek annyit a gép előtt mint az év többi szakaszában. :) Kívánok mindenkinek gyors fogyást a nagy kaják után és még egy jó bulit a szilveszterre :)
 

8 megjegyzés:

Florci írta...

pillangóóók. de jó kis oldal ez! örülök, hogy happy vagy!

Rucola Designs írta...

Még! Ilyet! Királyság! Don't worry, be happy! :D

kreatívhit írta...

Remek évzárást kívánok én is.

Kisnyul / Andi írta...

Az oldalad nagyon tetszik!

gyors fogyás remélem meglesz.

Békés, oldalakban gazdag új esztendőt kívánok!

Secima írta...

De jó látni ezt az oldalt!
Neked is boldog új esztendőt és jó fogyást!

Bíró Ágnes írta...

BÚÉK! :)

Janka írta...

nagyon jó oldal - tetszik rajta minden :)
BÚÉK!

Ágicza írta...

Én is boldog új évet kívánok! Az oldalad fantasztikus lett, érezni rajta a frissességed, a lendületet :) Szuper nagyon :)