2010. február 14., vasárnap

MLAS születésnap

Több okból is jó ez a mai nap: vasárnap van, Valentin-nap van, MLAS születésnap van. Ennek örömére az MLAS-os tervezők egy tök jó kis blogvonatot hoztak össze. Az MLAS-os tervezők közül a kedvencem: Rucola Designs, azaz Kovaxka is összehozott egy mini kit-et.
Ez lenne az:

Kovaxka része ingyenesen letölthető a Rucola Designs blogjáról,
ahonnan a többi részt is begyűjtheted

Mindenki tudja rólam, hogy nem lelkesedek a rózsaszínért, de ez annyira tetszett, hogy már csak akkor tűnt fel a rózsaszín beütés, amikor elküldtem az oldalam belőle Kovaxkának :)


Felhasználtam:
Rucola Designs: The Celbrant freebie kit

3 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Vigyorogtam is rendesen! :) Bár a galambokat nem szeretem, az oldalt nagyon bírom! :)

Osli írta...

Szerintem szuper az oldalad, rózsaszín vagy sem :)

Secima írta...

Miért? Az öltözékedhez nagyom megy ez a szín. :)