2010. január 24., vasárnap

Scrapbook: New York

Már több mint 3 hónapja hazajöttünk a nagy útról, de még mindig nem volt időm, kedvem, ihletem a fotókönyvemet megcsinálni. Pedig a nyári horvátországi szerintem tök jó sikerült, ezért is szeretném erről az utazásról is elkészíteni. Igazából a fő ok a lustaság volt, de ezen a ponton túl kell lépnem :) Be is szereztem 1-2 használható készletet, ezzel is megtéve az első lépést a fotókönyv felé. Készítettem is egy oldalt, igaz még nem a könyvbe, de legalább már látom, hogy miket is fogok használni :)

Szóval mutatom, hogy ma mit alkottam:


Felhasználtam:
Miss Honey - The USA kitjét


A fotók pedig nem máshol készültek mint New York leghíresebb hídján: a Brooklyn-Hídon :)

8 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Hű, nagyon remek oldalt rittyentettél ezzel a készlettel! :)

Secima írta...

Nagyon klassz az oldal, de hát milyen is lehetne más. Én legjobban annak örülök, hogy nekiállsz a fotókönyvednek. Nagyon várom a többi oldalt is. :)

Ányi írta...

Ó, yesss, hurrá, jajj, de jó!!! Végre nekiálltál! Le a lustasággal :-) Várom a folytatást :-)

csuti írta...

Kíváncsian várom a többi oldalt,ez nagyon klassz lett. És hajrá!

eralilla írta...

Van az úgy, hogy az ember halogat dolgokat. Na , de ha már elkezdi...
Nagyon klassz lett ez a kezdet. Tetszik ahogyan az elemeket összeválogattad, elhelyezted. S a fotók is szépek.

Kriszta írta...

Szuper lett. És irigyelek, hogy ilyen szép helyen jártál.

Osli írta...

Imádom Miss-Honey készleteit, és szerintem nagyon illik hozzád, és persze ez a készlet a témához is.
Alig várom már, hogy mutogasd megint, hogy milyenek az oldalak a könyvedben, és szinte együtt csináljuk megint az egészet. Le a lustasággal, éljen a fotókönyv :D
Épp a minap olvasgattam vissza egyébként a blogodban pár bejegyzést, ami az utazással kapcsolatos. Szóval hiányzik a téma. Kérem a következőt ;)

Timi írta...

Nagyon jól sikerült LaceE!:-)