2009. november 27., péntek

CT: Sudesh Design: Garden Party

Az indiai Sudesh ezzel a készletével búcsúzik a designerkedéstől. Úgy érzi, hogy nem fér bele neki időben ez a munka :) (szerintem pedig a kutyának nem kellenek a készletei - bocs, hogy ilyen szókimondó vagyok, de örülök, hogy nem nekem kellett felmondanom nála). Igazából első ránézésre ez a készlete tűnt még a legjobbnak az előnézetiből:


A készlet kapható Sudesh boltjában

De aztán, amikor elemenként megnéztem, már nem voltam ennyire lelkes. Na, mindegy :) Ezzel az oldallal búcsúzom Sudeshtől. Remélem ha majd egyszer visszatér, akkor több tapasztalata lesz és jobb cuccokat fog csinálni. :)


Egyébként visszaolvasva az egészet, most tök bunkóságnak tűnik az egész, de kíváncsi vagyok, hogy Ti, (akik minden készletet istenítetek) magatokban sose fikázzátok valamelyik CT-tek készletét? Ha van kedvetek, ezt is megírhatjátok (akár designer megnevezése nélkül is). De tényleg érdekel, hogy ki mit gondol ezzel kapcsolatban :)

Sudesh, sok sikert a továbbiakban!
Sudesh, more power to your elbow!!

Egészen más: Gondolom sokan kapjátok az MLAS hírlevelet. A tegnapi szám végén ki volt emelve 6 oldal. A 6 oldalből egy Oslié, 1 Narciccáé és 2 az enyém. Annyira jó érzés, hogy külföldön is jónak látják a magyarok munkáját. Gratulálok lányok :) Számomra is hatalmas öröm volt, mert hírlevélben még sosem emelték ki oldalamat és most egyszerre 2-t is. Hurrá :)

13 megjegyzés:

Kriszta írta...

Gratulálok a kiemelt oldalaidhoz. Bár az öszintét megvalva gőzöm sincs minek a rövidítése az MLAS. :) Gondolom valamelyik scrap oldal. Bocsi kezdő lévén nekem még minden új.

Zsu írta...

Nem mondod komolyan!?!? Én nem kaptam hírlevelet, dobj meg vele légyszi!! :D
Amúgy pedig nem tudom mások hogy vannak vele, de én szoktam csúnyákat gondolni néhány készletről. Mondjuk Sudesh papírjait szerettem, csak az elemeit nem. A tipikus amcsi készletekkel viszont nagyon sokat szenvedtem. Többek közt ezért is mondtam ott fel.

Secima írta...

Ez a hírlevél nekem sem jár, de azért gratulálok mindannyiótoknak. :)

Osli írta...

De aranyos vagy, hogy ide is leírtad a kiemeléseket (és, hogy nem csak a sajátod) :)
Én is szoktam csúnyákat gondolni, de ezt te tudod ;) viszont azt azért nem illik, hogy a blogban fikázzuk a CT-s készletet. Az olyan helyen, ahol nem jönnek be a készletek, fel kell mondani. Az, meg, hogy egy-egy készlete nem jön be a designernek, azt ő is megérti

Tinci írta...

Nagyon büszke vagyok Rád (és a lányokra is),hogy kiemelték a munkádat!Gratulálok! Nekem elhiheted,sokszor én is csak nézem nézem a készletet és nem tudom,hogy mit hozzak ki belőle. Ilyenkor a középre helyezős réteges pakolós megoldás szokott bejönni.

Unknown írta...

Gratulálok, hogy kiemelték az oldalaitokat!!! Tényleg ügyesek vagytok!

Ányi írta...

A MLAS-hoz gratula itt is, a többit meg majd megdumcsizzuk, de nem állok távol a te véleményedtől :-)

Rucola Designs írta...

Ehelyt is gratulálok, és naná, hogy tetszik az oldal! A dizájnereket nem kell bántani, sok meló van ám egy készletben! Még ha nem is látszik rajta .:) De szenvedni nem érdemes, tovább kell lépni, és kész!

Christine írta...

Gratula a kiemeleshez! Szerintem teljesen termeszetes hogy nem tetszik mindegyik keszlet. Senkinek nem tetszhet egyforman minden. Valoban erdemes tovabb lepni ilyenkor.

eralilla írta...

Gratulálok a képeid kiemeléséhez!
Ami pedig a megjegyzésed illeti, tényleg elég durva lett. Azt javaslom Neked, nézz magadba, s ha úgy érzed, inkább mondj le 1-1 CT tagságot mielőtt mások készletét is hasonlóan reklámoznád.

Merika írta...

Gratulálok, és csodállak benneteket, csak mentek előre, itt ct tagság, ott ct tagság stb.Nagyon ügyes vagy!!! Ha jársz felém van ott Neked valami!

altalena írta...

Gratulálok mindannyiotoknak a kiemeléshez!!
Én hogy lemondtam a két CT tagságomat, bár nem azért mert nem tetszett, én is azt tudom ajánlani, hogy ha már ismerjük annyira magunkat, és tudjuk, hogy milyen készletekből tudunk alkotni, akkor váltani kell olyanra, amit szeretünk!

1 hét alatt eldöntöttam, hogy felmondok, és nagyon megkönnyebbültem... van végre időm csak úgy oldalt készíteni, és figyelni a többiek munkáját! Őszintén: aki még nem volt CT tag, próbálja ki, de ez kötöttség, én pedig szeretem megválogatni, hogy miből mit készítek:)

Eszter(beszteri) írta...

Na, most értem ide kommentelni.
Először is: hatalmas gratula mindenkinek a kiemelésért! Meg is érdemliek, mert mindannyian szuper oldalakat készítetek!
Dizájnerek és készletek: mivel nem igazán használok sok elemet az oldalaimnál, és nem is olyan régóta vannak CT tagságaim, így még nem voltam ilyen helyzetben. De azt tudom, hogy amikor egy-egy oldalamhoz én készítek egy-két dolgot, az mennyi időt vesz igénybe. Szóval tisztelek és becsülök mindenkit, akinek van türelme egy egész készletet összeállítani. És ha nem tetszik, akkor meg tényleg jobb váltani. Az jobb mindenkinek. :)