2009. augusztus 17., hétfő

Scrapbook: Kisgalambok születtek

Hazaértünk a nagyútról. Az üreslakást szellőztetve kinéztem az erkélyre és végre megszülettek (mi több már meg is nőtek az elmúlt napokban) a kisgalambok a virágládában :) Már az út előtt nagyon trónolt a galambmama a 2 tojáson.
Olyan kis csúnyák a kisgalambok. És milyen egészségtelen állatok. Levesbe velük. Na, jó nem lenne bátorságom elnyiszálni a torkukat, így néhány hét múlva ha már megtanulnak repülni családostól kiköltöztöztetjük őket, mielőtt az egész erkélyt összepiszkolják.
Úgy gondoltam ez az "esemény" megérdemel egy oldalt:


Felhasználtam:
Amelie: French frog készletét


Majd jövök prágai oldallal is. :)

Közben megkaptam Rebecca 2 következő kitjét is. Augusztus 23-án és szeptember 2-án jelnennek majd meg. Mindkettő őszi témájú. Nekem tetszenek.

Más: Ányi blogján olvastam, hogy Cheri egykészletes vendég CT tagokat keres. Írtam Neki egy email-t, hogy esetleg érdekelne. kb 8 percen belül jött a válasz, hogy megnézte az oldalaimat és szeretné, hogy az egyik készletéből oldalakat készítsek :) A készlet a "One day I'll fly away" címet viseli és szeptember 7-én fog megjelenni.

Még más:
Sabee és Moncsi játszani hívott: Le kell írni az aktuális olvasott könyv 161.oldalának 5.mondatát. A jelenleg olvasott könyvem épp egy utikönyv a szeptemberi utunkhoz. Ezért a címét nem árulom el.:) Sajnos csak 155 oldalas. Ezért az utolsó oldal 5.mondatát idézem: "A sötétség leszállta után kerüljük el a parkokat és a kihalt utcákat". - ez egy újabb segítség az uticélunk kitalálásához :)
Mivel elég sokan játszottak már, ezért küldöm mindenkinek, aki esetleg még nem kapta meg. :)

Mára ennyi, holnap remélem már prágai oldallal jövök :)

Szép napot Mindenkinek:


U.I: még 13 nap a scrap találkozóig :)

3 megjegyzés:

Judit írta...

Mit olvasol mostanában? Gyere játszani.

Unknown írta...

hmmm... az útikönyvből idézett mondattal nagyon kíváncsivá tettél :)

Secima írta...

Jó ötlet volt a kis galambokat megörökíteni. És milyen jó készletet találtál hozzá. :))))